fredag 17 februari 2012

Äntligen fredag!

Den rubriken ser jag att jag har haft förut, men vad gör väl det.. jag älskar fredagar! Min kärlek har ju kommit hem. Tyvärr är han inte hemma just nu, han är iväg på äventyr. Men när han kommer hem ska vi ner på stan och köpa present till hans bror och äta lunch på kina.
Ikväll blir det brygghuset med hans bror och övrig familj.. det va länge sen jag var där och åt så det ska bli smarrigt.

Imorgon är det dags för jobb igen.. hoppas att det är ganska många gäster i alla fall!

Lilleman sover och jag sitter och kollar på Grey´s. Måste vara världens bästa serie, visserligen har jag typ sett alla avsnitt men man kan inte se för mycket av den.

Ian ville även idag vakna kl halv sju. Men eftersom han har en riktigt trött mamma så somnade hon i soffan klockan halv tio så jag har ju sovit i 9 timmar i alla fall.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar