onsdag 15 februari 2012

Trevlig onsdag

Jag sitter och väntar på att Madde + Melwin och Jossan + Edvin ska komma och hälsa på.. de ska komma nu vid elva. Kakorna är upptagna ur frysen och kaffet är laddat.
Fick lite ångest att jag skulle vara tvungen att pälsa på både Ian och mig och ge mig ut och skotta.. Men vi har världens snällaste "låtsas farfar till Ian" Alltså farmors man.. Han va här och skottade undan allting.
Det minsta jag kunde göra var att bjuda han på kaffe efteråt.
Hoppas han vet hur otroligt tacksam jag är!

Lilleman sover nu.. men han kommer nog vakna snart, han somnade kl 10. Men vi har varit uppe sen sju. Jag klagar inte för han har sovit mellan 19.15 - 07.00
Det innebär att hans mamma har sovit 9 timmar!

Ikväll kommer Anna hit.. trevligt! Funderar på om ja ska ta mig ner till affären sen och köpa mig lite hårfärg!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar