lördag 18 februari 2012

Lite sysselsättning

Jag gör ett litet inlägg från jobbet. Jag har städat och fixat här på hotellet så nu sätter jag mig ner en liten stund.
Har faktiskt inte så mycket mer att städa, restaurangen tar jag imorgon när frukosten är klar ifall de skitar ner.. =)

Ca 4 timmar kvar och det känns faktiskt ganska långt om man får säga så. Mina gäster har kommit så jag lär väl inte se så många fler tyvärr.
Ringde och pratade med Maja på mitt förra jobb i Enköping, de hade 100 gäster inatt.. lite mera än oss om man får säga så!

Det blir jobb på onsdag för min del oxå, Asta ville vara ledig och jag blir inget annat än jätte glad. Det är så himla mycket roligare att jobba i veckorna är på helgen.

På torsdag kommer Bella, Danne och deras lilla Elsa.. det ser jag fram emot massor!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar