tisdag 10 april 2012

Impuls är alltid roligast!

Söndagen slutade med pumpen helt oplanerat, men va kul vi hade. Tack Emma för att du tog upp det! Så igår va en ganska trött dag, som tur va inte så bakfull men trött som sagt. Vi tog en tur till Ingatorp och kollade lite möbler. Sen blev det sibylla i Mariannelund, det va nog det bästa på hela dagen. En burgare och pommes med räksallad. Varför är det så gott och svulla dagen efter!? __________________________________________________________________________________ Nu ligger lilleman och sover och jag förbereder lite lunch. Idag ska både han och jag äta blodpudding. Det är så smidigt eftersom han tycker det är gott. Man får passa på när han sover så värmer jag bara på det liten sen. Annars händer det inte så mycket idag.. Lina och Malte kommer förbi en sväng sen. Så det blir väl lite kaffe kan ja tro. __________________________________________________________________________________ Även bestämt att vi ska ha ett års kalas i Enköping den 6 maj.. mycket trevligt. Hoppas nu alla kan komma, dvs: Elsa, Sven, Ian, Ellen, Philip och Svea. + alla mammor och pappor. __________________________________________________________________________________ Anledningen till min steck är att hur många mellanrum jag än gör så blir allt ihop satt när jag publicerar det.. Jävla blogger! I´ll be back //Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar