måndag 6 februari 2012

Godmorgon världen

Idag ville Ian väcka mig redan klockan kvart över sju och ja jag måste erkänna att jag va fruktansvärt trött och ville mer än gärna fortsätta sova!
Men det är så det är att ha barn.. man får inte sova hur länge man vill.
Jag ska absolut inte klaga, jag har sovit sen tio igår kväll och Ian har inte väckt mig en enda gång!

Dagen idag ska spenderas med Emma.. men de sover förmodligen nu!

Hjärtat åkte imorse, han är så enormt envis. Ryggskott och sitta i en bil i fyra timmar. Jag pratade med han vid halv åtta och då va han nästan framme.
Antar att han har tagit dig ut bilen för han har inte ringt!

Jag behöver ta mig ner till stan oxå, måste skicka iväg mig jävla telefon!

Nu sitter lilleman och leker med skorna i hallen.. där trivs han!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar