lördag 4 februari 2012

3 timmar gjorda...

4 timmar kvar!
Kan inte påstå att klockan går fort när man sitter på jobbet, men den går framåt i alla fall.
Festvåningen är städad och dammsugningen är klar i restaurangen, torka golvet där inne gör jag imorgon efter frukosten ifall det är nån som skitar ner!

Sitter ju och väntar på att Zakke ska komma ner och prata lite med mig (en stammis). Har inte sett han än faktiskt!
Imorgon har jag i alla fall lite sällskap på jobbet. Lina kommer och ska ha frukosten.. så nu ser jag fram emot att gå till jobbet imorgon.
Sen blir nästa pass på tisdag.. det ska bli kul, mera gäster och mera personal!

Tycker synd om min stora älskling.. stackarn kan bara ligga i soffan. Han va nere på sjukan förut och fick lite tabletter utskriva i alla fall.
Mamma och pappa är hos oss och hjälper han med lilleman.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar