torsdag 22 december 2011

Tandläkaren

Snart kommer Ians farmor och ska vara lite barnvakt. Själv ska jag vara hos tandläkaren kl elva och innan det har jag tänkt att hinna med lite ärenden.
Blir banken och tänkte även kolla om jag hittar några julklappar.
Fick visst lön idag, det var inte vad jag hade väntat mig, men skönt för då behöver jag inte fixa allt imorgon.
Ska faktiskt jobba imorgon mellan 6.30-14.00
Mamma och pappa får vara barnvakt då eftersom Johan inte kommer hem förrän imorgon eftermiddag.
Sen blir det nog en sväng upp till Jossan på lite kaffe...

Var förövrigt på BVC i tisdags... hon tyckte Ians kurva var jättefin och att han hade jättefin hy.
Det är min kille det.. Nu vägde han 10.190g och var 75cm lång.

Nu är det bäst jag går och borstar tänderna och gör mig i ordning så jag är klart när svärmor kommer.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar