onsdag 21 december 2011

Dessa rubriken...

Ibland har jag så svårt att komma på rubriken till inläggen man ska göra.. Vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om så då har jag ju ingen vettig rubrik.

Onsdag redan och inte alls många dagar kvar till jul. Har inte ens handlat alla julklappar än och jag har faktiskt inte ens nån panik över det.
Har inte en aning om vad jag ska köpa till min pappa.. tips gärna!?

Idag kommer Jossan med barn och fikar.. mycket trevligt!
Annars händer väl inte så mycket idag.. ska griljera min skinka och göra lite köttbullar i eftermiddag med mamma.

Nu ska jag underhålla min son lite.

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Härligt med inlägg!! Hoppas ni har det bra... Igår va vi på öppna 4 st barn där, haha... Får se hur många som kommer idag! Saknar er. Kram

    SvaraRadera
  2. Vi saknar er oxå massor!
    Kram

    SvaraRadera