söndag 27 november 2011

Vimmerbybo

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker/känner över detta. Det känns konstigt att jag inte ska tillbaka till Enköping igen.
Varje söndag efter middag hos svärfar så har vi ju satt och i bilen och åkt till Enköping, men idag var det annorlunda. Vi åkte hem till vårat hus istället.

Visst är det skit mysigt med hus.. jag klagar inte på det alls. Men det känns så konstigt att jag inte ska hänga med Bella och Elsa på hela veckan.
Måndag imorgon och vad ska jag göra!?

Förövrigt har vi en liten gangster i huset, inatt fick jag sitta upp med han i soffan och sova. Han skriker nått oerhört och är jätte missnöjd.
Han har feber, snorar och hostar och det är så otroligt synd om honom.
Det är jobbigt för han att andras, nu har vi precis gett han alvedon och nässpray så får vi hoppas att han sover bättre inatt.
Jag har svårt att tro det... Johan försöker söva han nu och han är inte speciellt tyst om man säger så!

Ska gå och se om jag ska byta av han..

Försöker återkomma imorgon
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Välkomna tillbaka till stan! :)

    Hoppas lillkillen mår bättre idag och att ni alla tre fick sova bättre inatt! Höst och förkylningar är skit framförallt när de så små ju!

    Kram/Cornelia

    SvaraRadera
  2. å vad vi saknar er!!! Krya på Ian. puss från oss

    SvaraRadera