fredag 18 november 2011

ångest

Va fan ska man köpa till alla i julklapp... jag tycker det är så svårt!
Det är ju nästan aldrig nån som önskar sig något.

Det blev en tidigt morgon idag, Ian ville gå upp redan klockan sju idag vilket jag tycker är väldigt tidigt eftersom han inte somnade förrän vid tio igår kväll. Vilket litet monster vi har!
Men när man går upp tidigt får man ju lite gjort, sitter precis och beställer lite kort på lilleman och när man väntar på att det ska laddas så hinner man ju med att blogga lite.
Måste bli bättre på detta nu när jag flyttar, annars blir Bella ledsen på mig!

Idag går bilen till småland och det sista ska göras i huset, sen är det klart.. känns så skönt att vi hunnit allt innan vi flyttar. Men det är för att vi har så snälla föräldrar som har varit i huset i veckorna. Vad hade vi gjort utan er!!!!

Igår tömde vi två rum på övervåningen och fan va det ekar där uppe nu, men nu kan vi städa de två rummen.
Nästa vecka tar vi det två sista.. vi kan ju liksom flytta ner alls och sova nere.
Allt för att vi inte ska ha så mycket att städa på lördag när flyttlasset går.

Ser fram emot nästa fredag, då blir det afterwork med tjejerna, än så länge är vi 9 st.. ska bli så himla trevligt!

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer...

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar