onsdag 30 november 2011

Godmorgon vänner

Lilleman ligger fortfarande och sover men när jag ändå va vaken så tänkte jag att det är lika bra att gå upp.
Han somnade kl nio igår och väckte mig kl sju, det tycker jag är ganska bra faktiskt. Han åt lite och somnade om igen.
Så då får man passa på att blogga i lugn och ro.

Ser fram emot imorgon, syster kommer hit och är barnvakt när jag ska göra lite ärenden. Sen tänkte vi åka till simhallen och bada med barnen. Ska bli kul att se vad Ian tycker om det.

Men idag kommer Emma och Meja och hälsar på en sväng, ska bli trevligt att träffa dom.
Dagarna flyter allt på ganska bra här hemma i Vimmerby, det är kvällarna som är värst.
Jag har ju ingen som kommer hem till mig.

Nu låter det som lillprinsen börjar vakna!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar