tisdag 29 november 2011

Ännu en dag har passerat!

Svärmor sitter i mitt kök och syr mina gardiner vi har köpt idag, mycket snällt måste jag säga!
Så vad har hänt på våran tisdag.. ingen öppna som vi hade gått på om vi bott i Enköping. Jag tog en lunch med Anna och sen mötte vi upp Kerstin för gardinköp, sen bjöds med på middag hemma hos dom.

Bella än så länge är jag ganska bra på att uppdatera va?
Jag gör det bara för din skull bara så du vet...

Så vad händer imorgon.. Inte en jävla aning.
Sååå tråkigt måste jag säga!

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig så kul att läsa!! Måste jag också uppdatera då;)
    Vi får ändå inte glömma bort att ringas!! Saknade dig idag på öppnis, de flesta frågade hur d va med dig!! Nu jobba... Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du måste med uppdatera.. =)
    Nä vi får inte glömma ringas... saknar er massor!

    Jobba på. =)
    Kram

    SvaraRadera