fredag 7 oktober 2011

Sovit helt underbart gott

Inte en gång har jag blivit väckt inatt. Visst det är inget nytt. Men jag trodde allt att han skulle väcka mig. För första gången igår så fick han gröt på kvällen, har annars bara gett han det på morgonen.
Han var hungrig ganska tidigt oxå så han åt gröt redan kvart över sju, sen gick jag upp och la han i sängen lite innan åtta. Han såg inte alls trött ut, men jag satte på speldosan och gick ner.
Lite senare gick Johan upp och kollade till han, då sov han!
Så i morse väckte han mig vid sju och det är ju inget jag kan klaga över. Han ligger här så snällt och leker med sina saker.

Så vad ska man hitta på nu?
Disken är klar och kaffet är i magen.

Kanske ska packa lite för hemresan så det är klart.
Vill faktiskt att det ska bli söndag, blir en tripp till Ullared med syster. Blir väl inte jättemycket shopping eftersom man inte tjänar så stora pengar när man går hemma men lite ska jag nog ha råd med.
Ska i alla fall kolla krukor och lampor till vårat nya hus. Sen blir det väl lite grejer till lilleman med.

Blir väl inget bloggande i helgen, men jag återkommer på måndag eller nått.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar