tisdag 11 oktober 2011

hemma igen

Herregud vilket farande det har varit till småland nu ett tag. Ska faktiskt blir skönt nu med två helger hemma. Sista helgen i Okt åker vi igen för att göra det sista med huset, sen är det vårat!
Vi var där i söndags och mätte lite... nu var huset tomt!

Lilleman har fått en tand och som tur är inga klagomål än så länge. Men fy fan va vass den är. Jag hoppas bara inte han börjar bita mig när han ska äta.

Ullared i söndags va kul men fy fan va folk. Har nog aldrig varit där när det har varit så mycket. Men jag tror jag fick med mig det hem som jag ville ha.
Lite nya gardiner, krukor och en lampa, sen lite grejer till Ian.

Nu kommer snart Bella och Elsa. Blir lunch och lite fika.
Klockan halv tre börjar jag jobba och jobbar till halv elva.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar