torsdag 21 juli 2011

Uppdatering från Småland

Vi begav oss från Enköping i måndags och tog första stoppet utanför Jönköping. Hälsade på Peter och Lisen + kids i Habo. Där bjöds det på trevligt sällskap och fantastiskt god mat. Tack!
Nu är vi i Sjundhult och mest njuter. Vädret är ju visserligen katastrof men det är skönt att bara vara.
Just nu sitter jag med en kopp kaffe och har Ian liggandes på golvet brevid mig. Han ligger här och joddlar för fullt, men snart somnar han!

Idag ska jag vara lite social och träffa en eller flera vänner, vi får se hur mycket jag hinner med idag!
Ska starta dagen hos Jossan när jag har kört Johan till stan. Han ska ha whiskeykväll med grabbarna.

Jag och Johan har sagt att det är typ ett hus i Vimmerby som vi vill ha och tror ni inte att det är till salu nu.. jag vill ha det!

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Mysigt med hus ju! Får väl se om ni kommer "hem" nå mer ;) Njut semestern tillsammans. Kram från oss.

    SvaraRadera
  2. Tack själva för att ni tog en liten omväg...;) det va mysigt att ha er här o Ian är HELT underbar!!! Honom lånar jag anytime om ni behöver barnvakt...;) I morrn drar vi också till Vimmerby, kanske ses vi! Kram!

    SvaraRadera