fredag 15 juli 2011

Äntligen!

Som jag har längtat efter denna fredag, kärleken har gått på semester. Ska bli så skönt att ha han hemma i 4 veckor.
Tyvärr så startar jag denna helg med 2 dagars jobb, börjar imorgon klockan 7!
8 timmar utan min lilla älskling kommer nog kännas.
Vi får hoppas på att det går bra både för mig och för pappa Johan som ska vara ensam med han så länge för första gången. Jag har pumpat ut så han ska klara sig med mat!
Lilleman sover nu för natten och jag ska faktiskt snart göra han sällskap tror jag. Får se när han väcker mig inatt, hoppas faktiskt på tidigare än vanligt så jag kan ge han ett till mål innan jag går till jobbet. Då blir min plan perfekt!

Imorgon är det även 30-års fest hos Bella. Ska bli riktigt trevligt!
Mamma och pappa kommer även imorgon, men dom får sysselsätta sig själva. Vi får umgås med dom på söndag när jag slutat jobba!

Nä nu ska jag gå och borsta tänderna.

GODNATT
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar