torsdag 7 april 2011

Utan att klaga

Ska se om jag kan klara av ett blogginlägg utan att klaga på någonting. Men vad ska jag skriva om då om jag inte skriver om mina krämper.
Stackars er som läser min blogg.. haha

Idag ska jag baka vaniljmuffins har jag tänkt, köpte riktigt fina muffinsformar på lagerhaus igår som ja ska inviga.

Blir till att storhandla när mannen kommer hem ikväll. Kylskåpet börjar bli tomt och vi ska bjuda folk på middag imorgon.
Ni får gärna tipsa på 2 kalla såser som passar bra till kyckling!?

I´ll be back
//Sandra

3 kommentarer:

  1. Åt kyckling igår och testade då coleslaw till. Vi tyckte det var supergott! Lycka Till!

    SvaraRadera
  2. Äh, klaga hur mycket du vill. Det är ju din blogg och jag tror att du har den mycket för att skriva av dig va? :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det stämmer mycket bra Anne...
    Kram

    Coleslaw kanske vi ska testa! Tack för tipset.

    SvaraRadera