onsdag 6 april 2011

Kommer man nån gång förstå?

Jag blir så trött på allt som gäller försäkringskassan...
Orkar inte ens prata om det, var bara tvungen att skriva det!

Greys på tv just nu, blir lite bloggande i reklamen. J är uppe hos Hansson och kollar viktigt fotbollsmatch. Jag tog lite glass och slänge mig i soffan istället.

En del av dagen har spenderats med Bella i Västerås.. trevligt att gå runt att strosa lite.. inga större inköp för min del.
Första gosenallen till parveln fick följa med hem!

Blev middag på Vita elefanten nu i eftermiddag och gu va gott det va. Thailänska jätteräkor i röd curry och kokosmjölk.
Det blir det flera gånger kan ja lova.

Tillbaka till tv:n

//Sandra

2 kommentarer:

  1. Ja, jag fattar inte heller mycket då det gäller fk. Jag tror ärligt talat att de som jobbar där inte fattar ett skit av vad de gör heller.
    Och när man väl tror att allt är fixat så finns det tydligen ännu mer papper som man ska fylla i...
    :/

    SvaraRadera
  2. Ja håller med dig....

    SvaraRadera