fredag 1 april 2011

Redan april..

.. och bara 25 dagar kvar till BF. Hade fått ett sms av min kära syster nu på morgonen där det stod följande:
Dagens namn levereras idag 1 april å fram till förlossning, Idag: pojke, Alexis!

Det måste jag säga att det va en bra idé. Vi har ju liksom inget namn klart, visst har vi några som vi diskuterar, men mera idéer är alltid bra.
Det är så otroligt svårt det där med namn, det är ju verkligen något som ska följa lilla "parveln" hela livet.
Har ju i alla fall mellannamn och efternamn klart på både pojk och flicka... det är ju alltid nått!

Påtal om nått helt annat så fick jag hem deklarationen igår... och ja va tvungen att fråga J om jag läste rätt. Har aldrig, aldrig fått så mycket pengar tillbaka. Jag är sååå nöjd och dom pengar sitter riktigt bra nu när man ska vara mammaledig!

Idag är det allt lite deprimerande väder ute, tror jag inte så göra så många krop idag. Blir en sväng till affären och kanske lite bakande tror ja!
Men vad?

J ska iväg till Stockholm ikväll och träffa grabbarna. Tror Sara kommer hit och äter tacos med mig. Funderar på att göra en lovely cheesecake till oss!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar