lördag 2 april 2011

Det var bara en dröm

Men en helt fantastisk sådan faktiskt, inatt drömde jag att vi fick en liten dotter. Det är andra gången jag drömmer att vi får en flicka. Innebär det att det är en flicka då?
Min så kallade "mensvärk" vill inte ge mig sig. Igår kväll hade jag så ont så ja nästan ville kräkas, va tvungen att stoppa i mig en värktablett. Ska jag gå och ha så ont ändå fram till parveln vill titta ut!?

Idag är det jobb som gäller från klockan 14.30.. kan inte säga att jag är allt för sugen på det.. Men det är ju min sista jobbhelg innan mammaledigheten så jag får helt enkelt stå ut. Lär va sjukt mycket att göra för det är väl ca 250 gäster i huset!
Blir en fika med Bella innan jobbet oxå, lite socialt umgänge måste man hinna med. Min karl är inte så social idag, just nu ligger han i soffan och sover. Stackarn är bakfull... Kan han ha! Jag tycket inte ett dugg synd om han!
Han kom hem halv tre inatt och då hade inte ens ja somnat än. Känner mig faktiskt oxå lite bakfull idag!
Hoppas på bättre sömn inatt.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar