torsdag 28 april 2011

Falskt larm

Som sagt har man inte varit gravid förut så vet man inte riktigt vad som kan hända när det är "nära"
Vaknade imorse av att någonting hände.. kanske en misstänkt vattenavgång (en väldigt liten i så fall)
Jag ringde förlossningen i Uppsala och dom ville att jag skulle komma in på koll.

Men som ni märker så är jag hemma nu igen.. tyvärr så var inte fallet så!

De ringde däremot från förlossningen nu, det hade blivit ett litet missförstånd. Det är ju några människor man får träffa när man kommer in sådär. Undersköterska, barnmorska och sen en läkaren. När läkaren var klar med mig så skickade hon hem mig.
Vilken barnmorskan inte ville tydligen. Jag hade högt blodtryck när jag kom in så hon hade gärna velat ta om det och även ta en urinsticka.
Så imorgon får jag bege mig mer till MVC för att ta dessa där. Som tur är så behöver jag inte åka tillbaka till Uppsala!

Nu ska jag lägga mig och vila lite i soffan.. sugen på nått är jag!

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Tänker på dej gumman !!
    Bamsekram mamma Lotta :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till den lilla killen! Ser fram emot en liten kik snart!
    Kram Emma

    SvaraRadera