torsdag 10 mars 2011

Strejk

Igår strejkade min kroppp nått oerhört, jag har sovit 15 timmar. Somnade ca klockan sex i soffan igår, var vaken några minuter till och från. Klockan elva väckte kärleken mig och tycker jag skulle gå upp i sängen. Somnade direkt och vaknade lite innan nio. Det är ju helt otroligt!
Hur kan man vara så trött och sova så mycket?

Idag ska jag till bm klockan halv elva. Det ska nog göras allt idag, vägas och kolla värden och så. Får se hur många kilo vi har lagt på oss så här långt. Jag tror jag överlever svaret faktiskt.

Efter besöket där ska jag träffa Bella, mycket trevligt med lunchdejter när man är ledig tycker jag. Och på tal om ledig, det är jag ända fram till på måndag. Men med tanke på min trötthet så kanske det är bra!

Nu ska ja ta mig en frukostmacka.

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Snodde du lite av min sömn då? Jag somnade halv 4 i natt och vaknade vid 10.
    Ja, John Blund måste ha gett dig för mycket stoft och så fanns det inget kvar till mig sen ;p
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag måste nog ha nallat av dig.. fattar inte hur man kan sova så mycket.
    Du får vila extra mycket idag istället!
    Kram

    SvaraRadera