onsdag 23 mars 2011

soppa och varma mackor

Sitter och väntar på att J ska komma hem från träningen så jag kan börja med våran avancerade middag vi ska äta idag. Faktiskt mannen i huset som beställt soppa och varma mackor!

Påväg hem från jobbet idag så gick jag in en sväng på Åhlens och köpte med mig en liten fleeceoverall hem till lilla parveln. Vet ju visserigen inte om det kommer behövas nån eftersom jag inte vet hur kallt/varmt det kommer vara. Men bättre att ha än att vara utan. Hade ju även 20% rabatt så det va ju som hittat!

Nu är jag ledig i 2 dagar och det ska faktiskt bli skönt. Imorgon ska vi till socialen och skriva faderskapspapper, Gu va ja tycker det där är sjukt! Sen efter det blir det föräldrautbildning. Men jag ska börjar morgonen men en riktig sovmorgon och låååång frukost.

Hörs imorgon
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar