söndag 27 mars 2011

Ni gjorde min dag!

Jag trodde jag såg i syne idag, helt otroligt vilken konstig känsla. Jag stod på jobbet och tittade mot dörren där det kom in några tjejer..
Vem kommer där om inte Agnes och Domina, tror ni jag hamnde i chock i några sekunder. Efter det rann det en tår från min kind, blev så glad över att se dom.
Hade inte en aning om att dom skulle passera Enköping och komma och hälsa på mig. Nu blev det inte så länge, bara några kramar och sen hejdå. Dom skulle vidare till Stockholm, men som tur är så är jag ju ledig imorgon så dom stannar till på vägen tillbaka imorgon och fikar. Gu va ja ska krama dom då!
Tack tjejer, ni gjorde min dag!

Som ni vet så hatar jag ju att jobba söndagar, har lite mer än 4 timmar kvar av detta arbetspass, min nästa sista söndag!
Vet ni hur skönt det är att säga det?

Innan jobbet idag åkte jag och J runt och kollade lite efter utemöbler till våran balkong, det är ju dax att börja "pynta" där ute snart.
Så nu har vi lite att fundera på....

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar