lördag 26 mars 2011

En månad

Idag är det exakt en månad kvar till våran parvel är beräknad, jag längtar något enormt!
Att vara gravid är inte bara mysigt utan oxå väldigt jobbigt, man blir anfådd för ingeting och det är fruktansvärt jobbigt att böja sig ner och ta på sig skorna.
Även att folk säger att jag inte är speciellt stor så är detta jobbigt ändå. Så tänk dom som är riktigt stora!

Solen lyser ute men ja har ingen lust att göra mig iording och gå ut, jag orkar inte. Tänkte faktiskt slänga mig i soffan ett tag och bara göra ingenting.
Början jobba kl 14 och det ser jag verkligen inte fram emot. Lördag och söndag kväll är det jobb som gäller. Men det är min nästsista helg jag jobbar innan jag ska vara mammaledig så jag för överleva.

Soffan ropar på mig, återkommer senare
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar