tisdag 1 mars 2011

Faderskapspapper

Då har jag äntligen tagit tag i att ringa familjerätten angående faderskap. Om jag får säga vad jag tycker så tycker jag detta är lite sjukt faktiskt. Bara för att man inte är gift så måste man göra detta. Men vem fan säger att de gifta är mer trogna än de ogifta??

Nu är min frukost intagen, blev en tallrik gröt idag igen. Sen är det jobb som gäller mellan 14-22, det ser jag fram emot. Ni som känner mig vet att jag hatar att gå hemma.. Jag hoppas verkligen inte det blir samma sak när man får en liten bebis.

Pratade med J precis, han drömde inatt och vi fick en liten flicka... vi får se om den drömmer är sann.
Jag vet faktiskt inte vad jag tror, det går i vågor faktiskt. Ena dagen tror jag en flicka och nästa en pojk. Men jag tror faktiskt jag är mer inställd på en grabb. Jag skulle nog bli mer chockad om det var en flicka.
Den som lever får se

Tror faktiskt jag ska slöa lite i soffan nu innan jag hoppar in i duschen och gör mig ordning. En riktig latmorgon ska jag ha!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar