måndag 28 februari 2011

Chips en måndag

Det hör faktiskt inte till vanligheterna här hemma. J brukar bli hysterisk om det finns hemma. Denna gång var det faktiskt han som ville att vi skulle gå och köpa det till och med.
Mitt begär av chips har faktiskt krympt sen jag blev gravid, visst jag äter det men jag hade mer sug av det innan!
Jag har mer sug av glass nu för tiden faktiskt, men det har gått i vågor. I början var det större och nu börjar komma det tillbaka igen.

Jag var och köpte en bok förut där man kan läsa om att vara gravid och förlossningen. Det står ju så mycket om olika bedövingar, finns det nån som rekommenderar nått?
Det är en djungel för en annan som inte har koll på nått.

Visst alla genomgår ju helt olika förlossningar, finns väl ingen som är lik den andra. Men lite tips och råd kanske finns att få från någon. Jag tror faktiskt jag är lite rädd för denna dag.

På tal om nått helt annat så ska ni se J nu...
Han ligger här och skäller på Zlatan, helt sjukt vad en människa kan vara insatt i en fotbollsmatch. Som om Zlatan kan höra han????

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Lustgas! Hur underbart som helst. Även ryggmärgsbedövning. Tummen upp! :-)

    SvaraRadera
  2. Skönt att se att man får lite respons.. tack för det Malou! =)

    SvaraRadera