onsdag 16 februari 2011

Livet på BB

Det har jag tittat på denna timme som varit.. 2 helt olika förlossningar har jag sett och det är väl inte så att man blir jättesugen på att föda barn direkt.
Såg hur de tog bedövningsprutan i ryggen på en och det såg hemskt ut.. Va tvungen och ringa och fråga min syster direkt!
Den andra vara ett oplanerat kejsarsnitt och det såg fan så mycket "skönare" ut men förmodligen tusen gånger värre efteråt!

Jag har enorma spänningar i magen idag oxå och den brännande känslan i mellangärdet verkar inte vilja försvinna.
Ska ringa och prata lite med barnmorskan imorgon har jag tänkt.

Dax för jobb imorgon igen, skulle varit ledig.. Men som sagt Sandra tackar aldrig nej till ett extrapass. Får se om jag kanske får fredagen oxå!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar