torsdag 17 februari 2011

Hoppas det hjälper

Idag efter jobbet gick jag direkt till apoteket efter jag pratar med barnmorskan. Hon tyckte jag skulle prova Gaviscon mot min magkatarr (om det nu är det ja har).
Jag har ju aldrig haft magproblem innan, men det kanske inte spelar så stor roll. Ska prova detta i några dagar och fungerar det inte så ville hon att jag skulle höra av mig igen!
Jag är faktiskt riktigt trött på att gå runt och ha ont.. eller ont, men det svider så förbannat mycket!

Imorgon är första dagen denna vecka jag är ledig, jag tar en liten vilodag imorgon sen kör jag lördag igen! Inte speciellt kul att jobba helg, men så är det när man valt detta yrke!

Nä nu måste ja se landskampen på trean... mycket bra!

I´ll be back
//Sandra

6 kommentarer:

  1. Gaviscon ska man väl inte ens äta när man är gravid? Eller blandar jag ihop det med nått?
    Det var när min magkatarr och sura uppstötningar var som värst som de tipsade mig om Losec och jag lovar dig - det är hur bra som helst! :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det hoppas ja inte är nån fara med tanke på att det var det barnmorskan sa att ja skulle prova!
    Ja har visserligen inga sura uppstötningar alls, men om detta inte funkar kanske ja ska testa Losec!
    Tack för tipset.. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, men läs i bruksanvisningen för säkerhetsskull. Danne har köpt saker till mig på apoteket och fått saker som jag absolut inte får äta, flera gånger :S
    Ja, gör det. Jag rekommenderar det verkligen :)
    Hur har det gått med dina ryckningar i benen då? Har du dom fortfarande?
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hallå tjejen!!
    tänk att man kom in på din blogg. jag hoppas att allting är bra och blir bra med magen, och magen ja. GRATTIS! vad roligt. hört att du jobbar på hotell än. trevligt:)

    SvaraRadera
  5. Anne: Det ska inte vara nått farligt.. =)
    Blir ju nervös när du skriver så där.. haha!
    Nä ryckningar i benen har så gott som slutat, det händer att det sticker lite men inget märkvärdigt. Vaknar nu mera av enorma kramper i min vad.. helvete vad ont det gör.
    Hur mår du nu då?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Lollo... hur att du hitta hit!
    Tack för det.. nu är det inte så långt kvar, spännande som fan! Hoppas allt är bra med dig med

    SvaraRadera