måndag 15 november 2010

mycket oklart..

Ännu en dag med jobb passerat. Vi har även varit och tittat på 2 lägenheter nu, en hyresrätt och bostadsrätt.
Bostadsrätten hade en jättebra planlösning men tyvärr tredje våningen utan hiss och jag vill inte ha det så när ja ska ha en knodd.
Hyresrätten va dyr och jävligt stor. 132 kvm, känns lite för stort för oss faktiskt. Nackdelen med den är väl att det inte var nån tvättmaskin i lägenheten, vilket både jag och Johan vill ha.

Så vad ska jag göra resten av kvällen... Johan ska precis kila iväg bort till gymmet. Det kommer nog sluta med att jag tar på mig mysbyxorna och slår mig ner i en skön ställning i soffan.
Är faktiskt sugen på att ge mig ut en sväng och lite radio i öronen, men vädret tillåter faktiskt inte det.

I´ll be back

//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar