söndag 14 november 2010

At work

Jobba en söndag har jag ju redan uttryck mig om vad jag känner för det.. men vad hjälper det!?
Det är bara att gilla läget, tyvärr går klockan så sakta bara.

Imorgon ska jag och kärleken på en visning av en lägenhet, en renoveringsprojekt ser det ut att vara. Vi får se!
En ny lägenhet måste vi ha.. och vi kan inte vänta hur länge som helst heller.
Själv gillar jag tanken på ett radhus av nått slag.. men vi får se hur det går med den önskan.

Veckan som kommer blir en lång vecka arbetsmässigt sätt. Jobbar nu lördag och söndag och kör på fram till nästa lördag. Men jag får tänka att det ger pengar. För veckan efter det är det inte så mycket på arbetsfronten. Men det har ju sina förklaringar faktiskt.
På tisdagen den veckan ska jag opereras vilken jag inte ser fram emot, eftersom jag är gravid så kan dom inte söva mig.. =(
Det kommer nog bli tufft tror ja. Men skönt när det är klart i alla fall.
Måndagen samma vecka ska vi i alla fall få se våran stjärnskott, det ska bli spännande!

Nä nu ska jag återgå till arbetet en stund, det jobbiga är att jag redan städat det som ska städas och dukat det som ska dukas..
Jag får helt enkelt jitta nått att plocka med.

I´ll be back

//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar