måndag 24 september 2012

Jo det är sant.. ja är här nånstans!

Nu kände jag efter att ha läst lite bloggar att det kunde va kul med ett inlägg.. hoppas inte på för mycket nu bara.
Känns ju som jag aldrig har tid.
Lilleman sover nu och middagen är förberedd så jag passar på!

Snart är det semester som gäller för oss, 1 vecka på Mallorca! Ska vi så skönt att komma iväg. Har bara LITE ångest över att flyga. Själv tycker jag det är jätte otäckt och känner jag min son rätt så MÅSTE han säkert sitta i mammas knä!

Dagis dags snart oxå, inskolning 22 okt... han kommer ju bara vara 3 timmars barn än så länge så det går nog bra.
Nån som har nått jobb så säg till... jag är intresserad av ALLT!

Måste ju slänga in några kort på min favorit oxå!





1 kommentar:

  1. Hm vart har du tagit vägen nu då?? Uppdatera lite (mycket) om er så man får veta lite (mycket)!! Kram

    SvaraRadera