fredag 11 maj 2012

Bra vecka!

Veckan har spenderats den mesta tiden i Enköping, vi åkte i söndags och kom hem i onsdags kväll.
Ian har fått massa paket, tack Maja, Sara, Lola, Micke och Hanna.
Vi saknar er alla massor.
Även er som jag inte nämnde med namn. =)

Ian har precis somnat och Johan och svärfar bygger trall, det gillas massor!
Jag ska spendera hela helgen på jobbet, idag 15-23 och lördag & söndag 6.30-15.
ALV öppnar ju idag så det blir allt lite gäster på hotellet!

Annars mår vi bra, vet att jag är kass på att uppdatera men jag har inte haft nån lust alls.

Den 31 maj ska jag visst springa blodomloppet i Linköping.. jag som inte ens orkar springa 1 km och detta är 5 km.
Nästa vecka måste jag ge mig ut och springa, minst 2 pass i alla fall.

Nu ska jag servera lite kaffe till mina arbetare.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar