söndag 22 april 2012

Snart är helgen förbi

Söndag idag och helgerna går så förbannat fort.. Men vi har fått lite gjort denna helgen i alla fall.
Nytt golv och nya möbler o köket.. jag är helnöjd!

Johan åkte till Jönköping igår på 40-års fest. 30 grabbar som levde rövare, men kul hade dom nog!
Det blir middag hos svärmor idag, skönt att slippa laga mat. Jag slog ju till med en tre-rätters igår. Det blev lyckat.

Nu är det nära.. nära tills han är ett. Vart har detta år tagit vägen!?
Nu sover han så jag passar på att surfa lite.. letar i mina album på datorn och försöker titta ett kort på vårat barbord, men det verkar vara kört.
Tänkte lägga ut det på blocket och se om nån är intresserad.. Är det nån som läser min blogg som vill ha ett fint barbord från material-männen eller nån ni känner så hör gärna av er!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar