onsdag 28 mars 2012

Dagarna bara susar förbi

Redan onsdag.. jag tycker faktiskt veckorna går ganska fort även att J inte är hemma. Måndagen spenderades i Stockholm med kurs och det var mycket bra faktiskt.
Igår hade jag finbesök av Domina, alltid lika trevligt att träffa henne, blir ju inte så ofta.
Snart kommer Jossan och Edvin hit, min plutt har precis somnat men han vaknar nog snart så han kan leka med sin kompis.
Ska vara hos tandläkaren ca 13 så då är de snälla och passar lilleman en stund.

Helgen blir det jobb.. känns som jag nyss jobbade helg, men det är bara att gilla läget. Jag tänker faktiskt på pengar nu när man är mamma ledig och inte blir så fet på det.
Skattebeskedet har kommit med och det gör en ju inte ledsen precis.. =)

I´ll be back
//Sandra

1 kommentar:

  1. Hallu!! Uppdatera lite så jag vet vad ni gör, jag har börjat lessna lite på bloggen men kör på ett tag till! Kram

    SvaraRadera