lördag 11 februari 2012

Stolt mamma

Som ni kanske såg på facebook igår så fick våran lilla älskling 3 steg igår. Men nu kan det dröja till nästa gång!

Idag är jag lite duktig. Jag har precis bakat LCHF-bröd som jag har fått tips av Lina. Receptet hittade jag på hennes blogg. Det är ju min kära man som vill ha sånt och han tyckte det var gott.
Nu håller jag på med chokladbollar, smeten står i kylen och ska stelna lite.
Huliganerna Hannes och Sanna kommer sen och då tänkte ja att dom skulle få lite gott!

Ikväll är det kvalitetstid för mig och Johan, Ian ska vara hos farmor och sova där. Första gången han ska sova borta.. det kommer gå kanon tror ja!
Farmor är hans favorit så jag är inte ett dugg orolig faktiskt.
Vi ska gå ut och äta och ta några öl!

I´ll be back
//Sandra

1 kommentar:

  1. Va mysigt med egen tid!! KOmmer nog inte vara några problem för Ian att sova borta! Ha en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera