tisdag 7 februari 2012

promenad

Ian och jag har varit ute och gått en sväng. Kallt va det men ändå friskt. Bara man klär på sig!
Eftersom min kille ska vakna så tidigt så måste vi ju göra nått för att tiden ska gå.

Igår hade jag ett fullspäckat schema för idag. Nu har det ändrats.
Skulle varit barnvakt mellan halv tio och elva åt syrrans barn, men han spydde igår så det blev inget med det. Jossan och Madde skulle kommit hit och fikat klockan elva, men edvin va febrig och snorig och Madde hade lunchmöte med chefen.
Min lunch med Anna klockan kvart över ett är inte inställd än i alla fall. Sen vid tre börjar jag jobba!

Nu ska snart lilleman sova och jag vet inte riktigt vad ja ska göra.. tänkte ju baka till mitt fikabesök, men eftersom det inte blir nått så skiter ja i det.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar