tisdag 31 januari 2012

underbar natt

Inatt har både jag och Ian sovit jätte bra.. han har sovit mellan 19.30 - 07.30
och jag har sovit mellan 22.00 - 07.30
Den sömnen går inte att klaga på!

Idag ska vi ut till Ann-Christine och hälsa på henne och hennes lilla Alexander. Ska bli trevligt och se hur dom bor.
Jossan kommer och hämtar mig typ halv elva.
Ska till tandläkaren idag oxå och laga hål... det ser jag inte fram emot!

Ser faktiskt fram emot nästa vecka, två jobb pass står på schemat och de är i veckan och inte en helg.. jippie!
Jobbar faktiskt i helgen, än så länge har jag inte så mycket ångest.. får se om den kryper på i slutet på veckan.
Det är ju några stammisar som bor som ja inte träffat på länge så det ska bli kul.

Huliganen kryper omkring överallt.. bäst ja går och kollar vad han styr med!
Imorgon blir han 9 månader... herregud vad fort det går!

I´ll be back
//Sandra
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar