tisdag 10 januari 2012

tråkigt tråkigt tråkigt

Fy fan va tråkigt det är att inte ha nått att göra och bara sitta här och glo. Lilleman sover, men han vaknar säkert snart för han har sovit en timma nu.

Igår drog Emma med mig ut på en löpartur. Herregud vad jobbigt det var och träningvärk har jag idag. Men man känner sig allt duktig måste jag säga!
En gång till denna veckan ska jag försöka ge mig ut. Men jag måste verkligen ha nån som drar i mig, hade jag varit ensam igår så hade jag gått mesta tiden, vilket vi inte gjorde nu!

I eftermiddag ska vi åka en sväng till syster och leka med kusinerna. Hoppas på middag oxå.. så förbannat tråkigt att laga mat till sig själv.

Imorgon kommer svärmor och ska hjälpa mig lite med Ian, för jag ska ta tag i ett projekt i källaren.. Blir gästrummet faktiskt. Kan va skönt att ha det lite iordning när vi får fin besök i februari.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar