onsdag 18 januari 2012

redan onsdag

Nu tar jag mig tid att blogga lite.. Blev en ganska tidig morgon och har faktiskt fått lite gjort.
Ska bjuda emma på köttbullar till lunch idag så "smeten" slängde jag ihop kl åtta. Ska och ta cellprov halv elva så man får ju bara lite smart så det inte blir så stressigt sen.
Tycker allt veckorna går ganska fort även att jag inte har min kärlek hemma. Men det är otroligt jobbigt.
Det går i ett här hemma oxå, lilleman är inte still nån gång och leksaker vad är det... mycket roligare att leka med lådor och ställa sig upp mot allt som finns.
Kan typ inte ens gå på toa..
Så visst hade det varit skönt att J kom hem från jobbet varje dag!

Men jag ska inte klaga.. finns dom som är själva jämt, som inte har pappan som kommer hem på helger alls.

Bäst att klä på honom så vi är klara runt tio..

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar