söndag 22 januari 2012

Jävla väder

Det var ju i alla fall ljust när jag skulle åka till jobbet halv sju imorse, det är väl den enda fördelen med snö.
Men herregud vad mycket det har kommit, och det var ingen som var ute och skottade heller. Tur att vi har bra däck på bilen.

Ser inte fram emot att åka bil till Enköping idag om det ska fortsätta såhär. Men förhoppningsvis är den stora vägen fin. Jag röstar på att vi åker via Södertälje idag. Störst chans att vägen är fin!

Min lilla prins hade inte somnat igår när ja kom hem och gu va ledsen han va. Direkt när han såg mig ville ha komma till mig. Det värmer i mammma hjärtat.
Han la armarna runt min hals och kramade mig massor. Så jag fick lite kärlek innan jag kröp ner i sängen.
Han är allt bra mysig min lilla son!

Jag jobbar till 15 idag och sen plockar mina två hjärtan upp mig. Det är likabra att åka med en gång så vi inte kommer fram för sent till familjen Sandberg/Thor.
Tyvärr kanske lilla hjärtat Elsa sover när vi kommer, jag hoppas inte! Vill allt kramas lite med henne när ja kommer.

Ska försöka hinna med det mesta av städandet innan syster kommer till jobbet idag. Hela festvåningen ska städas och även restaurangen. Får se hur duktig jag hinner vara. Det är ju lite rum som ska städas och frukosten skas plockas in oxå.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar