fredag 20 januari 2012

Äntligen fredag!

Lilleman ligger och sover och J åkte ut till jobbet en sväng. Det är väl då man får passa på att blogga lite och kolla lite andra saker på datorn.
Fredag idag och det är skönt.. älsklingen är äntligen hemma och idag tar vi nog en lunch på stan tror ja.
Annars händer det inte så mycket spännande i helgen, tyvärr så är det en jobb helg och det ser jag inte fram emot.
Jag har sån ångest innan jag ska gå och jobba och det är inte för att jag inte tycker om att jobba.. Jag älskar att jobba! Men inte på helgerna när Johan är hemma.

Inatt ville Ian va vaken mellan klockan tre och fyra. Jag ska inte klaga för det händer typ aldrig, men det är jobbigt när det väl gör det.
Får se hur länge han sover nu för han va vänligt trött...
Kan ju hoppas att han sover med än en halvtimma!

Tror jag ska lägga mig lite i soffan och sappa på dosan.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar