onsdag 7 december 2011

Otroligt många

Herregud vad många det är som läst min blogg idag.. och man har inte en aning om vilka!?
Idag har min snälla mamma sytt en stor kudde till Ians "stol" i hans rum. Sen fick han även en snorgrön puff... mycket nöjd! Sen har han även fått en egen pulka och en varm mössa av mormor!
Hon lagade raggmunk och stekte fläsk och det var riktigt gott.
Vi hoppade lussebaket och tar det imorgon istället, blev lite mycket annars.

Imorgon tar jag och Ian mammas bil och drar till Gullringen och hälsar på Lina och Malte..
Sen som sagt blir det bak på eftermiddagen.

Jag är så trött så nu ska jag faktiskt gå och borsta tänderna och sen krypa ner.

I´ll be back
//Sandra

3 kommentarer:

  1. Jag läser.. =)

    Hoppas det går bra för er därnere i Vimmerby..!
    Syster min saknar dig!

    // Ida

    SvaraRadera
  2. Trevlig att nån svarar.. =)
    Saknar din syster oxå, men nästa vecka kommer jag och hälsar på!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag läser också! Ses snart:) Kram

    SvaraRadera