söndag 11 december 2011

Då var det redan söndag

Sitter på jobbet nu faktiskt. Första passet i repan på väldigt länge, tillbaka där jag var för snart 2 år sen. Men det känns bra, måste ju börja lite smått och få in en fot igen.

Lite trött måste jag erkänna att jag är, inte van att klockan ringer kl 6 och man måste upp och jobba.
Jobbar till klockan 14.00 sen går bilen till Enköping.
Åh va kul det ska bli att träffa enköpingsborna igen!

Min lilla kille verkar ha fullt upp med att få tänder, 5:de tanden såg ja igår. Det är ju helt sjukt.
Inte för jag vet om det är jättetidigt, men han är fan bara 7 mån och 10 dagar.
Det verkar klia nått enormt i hans mun i alla fall och bita mamma i kinden verkar vara det nya.

Inte en enda gäst har jag sett än så länge... frukosten öppnade ju för en halvtimma sen!
Hallå... vakna folk!

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer: