onsdag 9 november 2011

Jag är som vanligt kass på att uppdatera!

Men bättre sent än aldrig heter det väl.
Sitter på jobbet och längtar faktiskt efter att gå hem. De sista timmarna känns så långa.
Jobbade även igår, ibland är det skönt att vara hemifrån faktiskt!

Imorgon bär det av hem till Småland och snart är det vårat hem där. Flyttlasset går sista helgen i November.
Jag vill inte ens känns efter hur det känns... jag tycker det är tråkigt!!
Misstolka mig inte helt fel nu, det ska bli skönt att komma hem till familj och vänner.. Men man har ju byggt upp någonting här oxå, även om vi inte bott här så länge.

I helgen har vi inget annat planerat än att jobba i huset.. Mycket är gjort redan, men mer ska göras. Själv ska jag måla Ians rum!
Ska bli så kul när allt är klart!

En annan sak.. alla som tittar på Ian säger: Vilken matglad kille du har! Och ja han är stor men han vägrar äta, han tycker inte alls om mat!
Han tycker om gröt och mammas mat!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar