onsdag 5 oktober 2011

Tidig morgon idag

Lilleman har sovit hela natten inatt och det är helt underbar. Han somnade klockan nio och väckte mig klockan sju. Han brukar alltid somna om igen efter han har ätit lite, men idag verkade han inte vilja det.
Själv hade jag faktiskt inte tänkt att somna om som tur va.
Nu ligger han här på golvet i pyjamas och leker lite. Får se om han vill somna om igen!


Mycket funderingar går i huvudet just nu, framför allt vårat hus. Men även att lämna Enköping. Det är tråkigt rent ut sagt att lämna alla som man känner. Alla man umgås med, faktiskt även jobbet. Jag trivs ju faktiskt på jobbet!
Vem vet om jag ens kommer få en jobb i Vimmerby, vad fan ska jag göra då!

Idag kommer Bella + Elsa och Anna-Karin + Sven hit på lunch innan vi ska till öppna och sjunga lite. Trevligt, trevligt!

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar