måndag 19 september 2011

jag vet jag är kass...

Mer än en vecka sen jag bloggade sist.. vet inte riktigt vad ja ska skylla på. Det är ju inte så att jag inte har tid för jag har inte en så krävande son.
Just nu ligger han och sover i vagnen, vi tog oss en tur i regnet. Va ju tvungen att gå till affären en sväng för snart kommer Bella och Elsa på lunch.

Som sagt regnet bara öser ner och det kommer säkert hålla på hela dagen. Men vi måste ut i alla fall. Klockan halv två är det babymassage och klockan tre ska vi vara på BVC. Det är bara att gilla läget och klä på sig.
Tror jag måste införskaffa mig en regnjacka!

Va uppe på jobbet en sväng igår.. Ian fick leksaker av chefen. Tack Suss!

Annars händer det väl inte så himla mycket, Ian växer så det knakar.. snart kan han inte ha 68 i kläder längre.
Han vägde 8830 förra tisdagen och va 68 lång.

På torsdag är det min födelsedag så på fredag åker vi och bor på hotell i Västerås och äter en god middag!

Jag längtar till vårat hus...

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar