söndag 28 augusti 2011

Fest en söndag

Idag ska jag dricka öl och röka massa cigaretter. Visst är det sjukt att man ser fram emot att röka. Men jag har köpt ett paket idag och lagt ut det med en tändare på balkongen.
Kanske snart blir till att provröka!
Anledningen till detta idag är att det är 160 års fest på jobbet. 4st som fyller 40!
Blir nog ganska lugnt med alkoholen, visst ska jag dricka. Jag har ju pumpat så lilleman klarar sig.
Tyvärr är han inte helt kompis med flaskan nu för tiden. I början gick det skitbra, han åt utan problem och väldigt snabbt.
Nu helt plötsligt har han vägrat några gånger när jag jobbat... inte så bra! I söndags när jag jobbade fick Johan komma upp på jobbet med han så jag fick mata honom där.
Men nu har jag gett flaskan en gång om dagen med lite pumpad mjölk. Så han har ätit ca 30ml flaska och sen på mig.
Det ska nog gå bra!


Som sagt ej för mycket alkohol, man är ju mamma 24h om dygnet och bakfull skulle ja inte klara av att vara.
Imorgon blir det promenad upp till Bella och Elsa för lunch och om jag ska klara av att gå dit får jag inte heller vara för trött!

Jag återkommer imorgon!

//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar