måndag 20 juni 2011

växer så det knakar

Var och vägde våran lilla parvel idag och han bara växer och växer. Nu visade vågen på 6525g.
Skickade ett mess till syster och då svarade hon att hennes dotter vägde det när hon va 5 månader och hennes grabb när han var 3,5 månad.
Jag tror jag har en liten klump till son.. men han är såååå söt!

Har inte mycket alls på schemat idag, ska fixa mig lite lunch tänkte jag.
Ian ligger och pratar i soffan för fullt.
Så det är bäst jag får lite gjort medans han är nöjd. Men han är nästan alltid nöjd faktiskt!

I´ll be back
//Sandra

2 kommentarer:

  1. Haha ..du har säkert grädde i "tuttera".ska väga Edvin idag så vi får se om han spräcker vågen.... Hoppas allt är bra med er!!! Kramar Jossan

    SvaraRadera
  2. ja jag tror jag har det... Lille Edvin spräcker nog ingen våg! :) Han får det inte lätt i en brottningsmatch med Ian! haha
    Kramar

    SvaraRadera