torsdag 30 juni 2011

2 dagar i rad

Nu måste ni bli lite förvånade med tanke på att jag även gjorde ett inlägg igår. Det känns som det va länge sen det hände.
Just nu väntar jag på att mannen ska komma innanför dörren så vi kan äta. Har gjort kyckling/pasta sallad till middag idag. Det är inte så gott att äta massa varm mat när det är så förbannat hett ute.
Ian ligger utslagen i babygymmet och sover.

Efter maten är det dags för mig att bege mig till jobbet. Får hoppas på att Ian är lite lugnare denna gång än vad han va i tisdags när jag inte va hemma.
Johan sa att han hade skrikit i en halvtimma, vilken jag har väldigt svårt att tro på med tanke på att han aldrig säger ett ord förutom när han vill ha mat.
Ja jag har världens snällaste/lugnaste barn (än så länge i alla fall)
Han äter 6 gånger och dagen och då är 1 av de gångerna på natten.

Du ska jag sätta in massa kort som jag fick hem idag i mitt album.

I´ll be back
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar